Zaterdag 19 juni 2010 - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Zaterdag 19 juni 2010 - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Zaterdag 19 juni 2010

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

19 Juni 2010 | Verenigde Staten, Banning

Ja, dit wordt relaxen, dus niet veel te melden. Nederland-Japan hebben we niet gezien op de televisie. Dat werd te vroeg uitgezonden en bovendien werkte de satelliet-tv van de camper niet goed. Hennie heeft de televisie inmiddels op het kabelnetwerk van de camping aangesloten. 90 zenders, maar niet om aan te zien. Soaps, American Football, honkbal, nieuws lokaal, landelijk en een klein beetje van de rest van de wereld, maar vooral reclame, reclame en nog eens reclame. Dus die televisie gebruiken we alleen voor het WK-voetbal, tenminste op een relaxdag zoals deze. Op ESPN zagen we een korte samenvatting van Nederland-Japan. Twee overwinningen uit twee wedstrijden, prima resultaat, maar in Nederland zal de kwaliteit van het voetbal wel weer ter discussie staan. In Amerika wordt alleen gesproken over “winning spirit” en “result”. Alleen zo wordt je kampioen. Ik hoop dat Bertje en zijn team dat ook begrijpen.

• 20 Juni 2010 - 09:25

Herman En Miep:

Vandaag Zondag 20 juni jullie reisverslagen in een keer binnen gekregen het is bij jullie warmer dan hier hebben we begrepen genieten van de verhalen en blijven jullie volgen

• 20 Juni 2010 - 12:12

Els En Frank:

Hallo Kinders,

Doen jullie wel voorzichtig daar in het verre westen? Niet links rijden of harder dan 90 km. Je ziet wat er met die andere auto is gebeurd. Ook niet zwemmen in water met een gevaarlijke stroming, tenzij Baywatch aanwezig is. Verder raden we jullie aan niet te gaan vechten met beren in de nationale parken. Eten jullie wel genoeg groente en fruit? Veel plezier in jullie luxe camper!

• 20 Juni 2010 - 15:34

Janneke:

Wat fijn om te lezen dat jullie het zo leuk hebben! Die foto met die waterpomp is inderdaad indrukwekkend! Is je gezicht weer heel pap? Echt iets voor jou. Hier gaat alles goed! Ik groei lekker door. Jullie zullen wel schrikken als jullie terugkomen.
    Veel plezier!

Liefs Janneke en Frank

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008