Zaterdag 26 juni 2010 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 juni 2010 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 juni 2010

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

28 Juni 2010 | Verenigde Staten, Williams

Vandaag is het de derde dag op deze camping. We hadden hem gepland als rustdag. Dag 1 naar de canyon met de camper. Dag 2 een bustocht naar de canyon. Dag 3 een rustdag en dag 4 de helikoptervlucht. We zijn dus lekker op de camping gebleven onder een hele hoge boom. In de schaduw een boekje gelezen. We hebben gewacht op het telefoontje wanneer we ons bed konden laten repareren. Hennie had natuurlijk weer heerlijk geslapen maar niet heus. Het bed is afgelopen nacht door Hennie wel 5 keer opgepompt. Maar ondanks het lange wachten geen telefoontje dus zijn we aan het eind van de middag naar Campingworld in Flagstaff gereden. Er gebeurde iets heel moois. Onderweg zagen we 2 condors. Een had een prooi. Condors zijn roofvogels met een spanwijdte van wel 3 meter. Het was een mooi gezicht. Het ging zo snel dat wij geen foto’s konden maken. Bij Campingworld heeft men ons uitstekend geholpen. Het luchtbed was met een half uurtje vervangen. Op de terugweg zijn we Williams ingereden een echt ouderwets Amerikaans stadje. Twee straten die lijken op het Amerika van de jaren 50. Cafés, restaurantjes, winkeltjes, een ouderwetse benzinepomp en mannen met spijkerbroeken en cowboyhoeden. We zijn van plan er morgen te gaan eten. ’s Avonds hebben we op de camping gebarbecued en gesproken met onze nieuwe Amerikaanse buren over onze ervaringen met de Grand Canyon.

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008