Zaterdag 20 oktober 2012 (9e dag) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 oktober 2012 (9e dag) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 oktober 2012 (9e dag)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

26 Oktober 2012 | Nederland, Almere Stad

Vandaag staat een bezoek aan een struisvogelboerderij op het programma. We hebben een interessante rondleiding gehad in het Zuid-Afrikaans. De struisvogelboeren hebben allemaal heel grote huizen een aan de grote van hun huis is de rijkdom af te zien. Doordat het de hele tijd regende kon eeen deel van de rondleiding niet worden afgemaakt. Helaas dus geen struisvogelrace. Ook de lunch die bij bij een restaurant op de veranda zouden nuttigen ging door het slechte weer niet door. Na de lunch zijn we doorgereden naar de Kango grotten. Deze zijn heel erg mooi. Een deel van deze grotten is niet opengesteld voor het publiek omdat dat dan verloren zou gaan. Wij maakten een rondleiding van ongeveer een uur ook weer in het Zuid-Afrikaans.
Om 19.00 uur gaan wij dineren bij een restaurant op loopafstand van de Lodge, maar omdat het zo hard regende zijn we met de bus gegaan. Na het diner zei Adriaan (onze reisleider) dat wij terug wel konden lopen om direct daarna weeer te zeggen dat dit geen goed idee was omdat er een rivier over de weg liep en wij dan niet droog zouden overkomen. Dus toch maar weer met de bus. We hebben een paar straten gereden en de weg werd net afgezet. Wij mochten van de personen die hiermee bezig waren doorrijden, maar toen we door de plassen heenreden, zakte de bus door de weg heen en zakte met een wiel in de waterleidingbuis. We zijn met z'n allen de bus uitgegaan en weer verder gaan lopen. De bus moest uit het gat gehaald worden. Hij was een klein beetje beschadigd, maar kon toch de volgende dag verder rijden. Al met al was dit een natte dag.

• 26 Oktober 2012 - 20:19

Ina:

Wat een toestanden zeg. Je maakt nog eens wat mee.

• 26 Oktober 2012 - 20:19

Ina:

Wat een toestanden zeg. Je maakt nog eens wat mee.

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008