Woensdag 23 juni 2010 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Woensdag 23 juni 2010 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 juni 2010

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

23 Juni 2010 | Verenigde Staten, Williams

Het is alweer prachtig weer vandaag. Een blauwe lucht en waarschijnlijk al tegen de 40 gr. als we opstaan. Vandaag gaan we naar Williams, Arizona naar een KOA camping ongeveer 60 mile van de Grand Canyon. We rijden aldoor over Hwy 40. Nadat we de Colorado rivier zijn overgestoken, komen we in Arizona. We rijden weer door de woestijn. Het landschap is hetzelfde als toen we naar Needles reden.
In Kingman stoppen voor koffie en boodschappen. Bij Ash Rock eten we brood in de camper. Buiten is het te warm. Na Ash Rock verandert het landschap. Er is meer groen en de struiken zijn hoger. We zien af en toe boerderijen met koeien en paarden. De koeien kunnen over een groot gebied lopen. De grond biedt weinig voedsel. Na enkele mijlen komen we in bossen! Het vele groen is een verademing na de dorre woestenij. De camping is mooi. We staan onder pine trees in de schaduw. Het is minder warm dan in Needles. Dat is niet verwonderlijk. Needles ligt op een hoogte van 500 ft. en Williams 5.000 ft. We kunnen zonder airconditioning gaan slapen! Henny heeft bij de receptie al folders gehaald voor allerlei leuke uitstapjes naar de Grand Canyon. Daarover morgen meer.

• 25 Juni 2010 - 07:44

Teresia:

Dag Henny en Hennie,

Leuk om te lezen over jullie ervaringen. Lekker afzien in de camper. Gelukkig staat jullie nu op een wat betere plek. In Nederland het ook lekker weer en kunnen eindelijk de rokjes weer aan (ca. 25 graden). En gelukkig blijft dat nog zo de komende dagen. Jippie!

Groetjes en tot mails,
    Teresia.

• 25 Juni 2010 - 08:54

Barend:

Hallo Henny's,

Net even de foto's bekeken. Zien er goed uit. Veel plezier!

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008