Vrijdag 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Vrijdag 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Vrijdag 12 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

15 Oktober 2012 | Nederland, Almere Stad

Vandaag is de eerste dag van onze reis naar Zuid-Afrika. We moesten vroeg opstaan (half zes) omdat Marjolein ons om kwart over zes kwam halen.
Thuis hebben we al ingecheckt dus op Schiphol kunnen we vrij makkelijk doorlopen.
Toch heb je dan altijd het idee dat de tijd erg kort is om naar de gate te gaan. Er moet natuurlijk ook nog geshopped worden, dat hoort toch altijd een beetje bij het begin van je reis.
Ons vliegtuig vertrekt om 10.05 uur. We hebben geen vertraging. Als het goed is landen we om 21.21 uur op de luchthaven van Kaapstad. We zijn nu wel een beetje moe van zo'n dag vliegen. Maar geen jetlag, gewoon NL-tijd, heerlijk.
Onze reisleider Adriaan staat ons op de luchthaven op te wachten en gaat met ons en onze buschauffeur Kurt naar het hotel.
Cape Sun Hotel is prima. Goede kamer en een prettig bed.

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008