Vrijdag 26 oktober 2012 (15e dag) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 oktober 2012 (15e dag) - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Henny en Hennie - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 oktober 2012 (15e dag)

Blijf op de hoogte en volg Henny en Hennie

26 Oktober 2012 | Nederland, Almere Stad

Vrijdag heerlijk ook echt een vrije dag. Het hotel ligt aan de Golden Mile een gezellige wandelboulevard met prachtige witte stranden. Het zeewater van de Indische oceaan is hier wel 22 graden. We besluiten eerst maar eens uit te slapen in onze prachtige hotelkamer met 2 dubbele bedden. Na het ontbijt maken we een flinke wandeling langs het strand. Het is werkelijk schitterend. Op veel plekken vinden we waterspeelplaatsen voor de kinderen en een heel piratenschip. Ook staan er veel palmbomen en zijn er veel gelegenheden om iets te drinken of te eten. Het is een zonnige dag met zeker 26 graden. De zee is ruw, veel hoge golven. Gezwommen mag er worden tussen 2 palen en onder toezicht van een strandwacht. Er zijn wel veel surfers, zij trekken zich niet veel aan van de waarschuwingen en maken vrolijk gebruik van de golven in de branding. We eten wat bij Wimpy's. Ja dat is schrikken, maar daar waren we even aan toe na al dat luxe eten.
Terug in het hotel maken we dit verslag en gaan straks op het dak van het hotel zonnen en zwemmen.

• 26 Oktober 2012 - 18:34

Miepbakker:

Gelukkig weer een reactie na een week niets gehoord te hebben maar hielden wel in ons achterhoofd geen verbinding gelukkig hebben we begrepen dat het allemaal goed gaat en ook nog heel mooi is.
    Zijn benieuwd naar de fotos en komen beslist kijken als jullie weer thuis zijn we missen jouw bezoekje op de Fellinilaan met je verhalen nog heel veel plezier en groetjes van ons Herman en Miep

• 26 Oktober 2012 - 20:28

Ina:

Heb genoten van jullie belevenissen. Volgens mij is het allemaal indrukwekkend en moeilijk op te schrijven wat je waarneemt.
    Veel plezier nog en we blijven jullie volgen.

• 27 Oktober 2012 - 15:06

Frank En Els:

Wij zijn blij dat jullie nog in Zuid-Afrika zijn. In Nederland schijnt het alweer behoorlijk fris te zijn. We hebben gehoord dat de mensen alweer winterjassen dragen. Toen wij vanmorgen op een terrasje aan het ontbijten waren was het ook wel even koud door fris windje. Gelukkig duurde dat niet al te lang en klaagde Frank al snel weer over de hitte. Les van vandaag: trek geen zwart t-shirt aan als de zon fel aan het schijnen is.

Hopelijk is jullie bus comfortabel, want jullie lijken erg veel kilometers te maken. Wat is de Wimpy's? Is dat een vijf sterren restaurant met lokaal eten?

Veel plezier en geniet van de laatste week!

Henny en Hennie

11 oktober 2012 Hallo allemaal, We zijn nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis naarZuid-Afrika Op 12 oktoberi om 10.05 uur gaan we vliegen en landen dan om 21.35 uur in Kaapstad. We zullen jullie weer regelmatig op de hoogte houden van onze belevenissen in Zuid-Afrika. Hennie en Henny

Actief sinds 22 Feb. 2008